måndag 23 augusti 2010

Inskolning och förskolestart!

Liten blir stor och stor blir ännu större. Jag vet att alla pratar om det. Om hur fort tiden går osv. Och jag kan bara hålla med. HERRE GUD! Vart tar tiden vägen? Jonatan har klarat av första veckan i förskoleklass. Han trivs och allt har gått jätte bra! Skolkillen :-) Nu är man inne i det berömda ekorrhjulet på riktigt. Ställa klockan 4 dagar i veckan. Vi som är vana att sova tills vi vaknar! Ja, lite bortskämda har vi nog varit, och det är faktiskt skönt på ngt mystiskt vis att få lite mer rutin i vardagen.

Linnéa har även hon fått förändringar i sitt liv. Hon är nu färdig inskolad och har fixat det galant min duktiga tjej. Nu har hon ju inte ngn storebrorsa att hålla handen utan får klara sig själv!

Bara att inse att barnen växer och blir självständiga (till en viss del). Med det hör väll liksom till livets gång!

Nu ska jag gå och lägga mig! Blir på tok försent på kvällarna!

1 kommentar: