söndag 25 oktober 2009

Köp ROSA RATTAR..........

Hur ska man kunna motstå något sådant?
I går när jag gick in på Hemköp så fanns dom där, mitt framför mig. Ahlgrens bilar's nyaste tillskott.....
Påsen var alldeles rosa och fin. Och texten löd "Köp ROSA RATTAR och stöd Bröstcancerfonden". Kunde ju inte låta bli att inhandla en påse. För den goda sakens skull!

Kanske är min humor inte den bästa men den godispåsen har sedan igår fått mig att le många ggr. Lite fyndigt av dom, tycker i alla fall jag!

2 kommentarer:

  1. Såg dem tidigare i höstas å var oxå tvungen att köpa och prova..Tyckte du om dem? Jag tyckte inte de smakade så mkt. jag föredrar orginalbilarna.. Men det var ju bra att stödja bröstcancerfonden så de slank ju i... :)

    SvaraRadera
  2. Ja dom var mumsiga tycker jag... Självklart så vinner ju bilarna i längden men tyckte dom här var mkt goda också....

    SvaraRadera