tisdag 15 mars 2011

Grattis till mig!

Ja, vad säger man? 30 år? Jag? På riktigt? Hur gammal är jag egentligen? (Ja 30 tydligen)
Nejdå, så illa är det faktiskt inte. Jag gillar att vara 30. Låter vuxet! (även om inte siffran inte gör människan)
Dagen började med att Jonatan kom springande med ett paket så fort jag klev nerför trappen. (en varm och skön tröjja)
På köksbordet stog 30 röda rosor. En syn jag skulle kunna vänja mig vid. Tony började jobba tidigt så istället för att väcka mig (vilket jag är väldigt tacksam för) så ställde han dom i köket.

Har sedan tidigare även fått ett par längdskidor av min kära familj!

Har faktiskt inte firat så mkt än. Mina föräldrar och bror kom på middag dagen efter. av dom fick jag presentkort på KUPOLEN (gilla) och ett dygn på ett SPA, dit jag ska åka med min mamma. ser mkt framemot.

Framöver ska väll en fest av ngt slag planeras. Ligger lite efter i min planering bara......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar