fredag 27 februari 2009

Där pengarna går in, går kassar med barnkläder ut...

Jag älskar barnkläder. Det finns så mkt fint och jag vill köpa ALLT. I dag var hela familjen in till stan för att inhandla div presenter till kommande födelsedagsbarn. Väl där passade jag på att smyga in på Lindex (älskar) och handla ett par fina pyjamasar (och HUR stavas det?) på REA. Hade kunnat få med mig sååå mkt fint hem. En jacka, massor med bodysar, m.m Men pengarna ska räcka hela månaden som kommer så att det var bara att behärska sig.


Tog vägen via Kappahl när jag skulle ut. Dumt val av mig.. Där har dom också fått in så mkt fint. Och jag som inte gillade kappahl´s barnavdelning. NU GÖR JAG DET! Blev lite MIFFY kläder. (body, mössa, haklapp). Ville spendera hela lönen där, men det är väll inte att rekomendera...








Blev därefter ett besök på Barnens Hus i Blge. Och där på en hylla under alla andra mjukisar låg något randigt och ropade på mig.. "köp mig,köp mig...." Och det är klart att när ett mjukisdjur ropar så MÅSTE man ju köpa det. När jag visade djuret (katt/tiger?) för Linnéa , så kramade hon om det. Sagt och gjort, våran familj består nu av en ny familjemedlem. Något slagt kattdjur. På Barnens Hus finns det mkt som jag vill ha.(tummen servis i melanim, tummen filt.....m.m.)

















Snälla, kan jag få vinna drömvinsten på lördag? Jag behöver verkligen 117 miljoner.
Kanske ska jag börja med att spela...

2 kommentarer: