fredag 3 juli 2009

Åska!

Vaknade av att ett rejält oskväder drog in. (genom huset lät det som). Kom en skur som var över lite för fort. Men det gjorde inget. Tog en tur till lugnet och simmade 1000 meter igen. Härligt!! Och jag slog föregående tid med 4 min.....

På em bar det av till hosjö beach igen. Jonatan höll på att torka ut och var tvungen att doppa sig. (= med bad... LÄNGE)
(tagit med mobilen)

Jag hade inte häller något emot att ta ett dopp. Är så härligt att tvätta håret i sjövatten..

Dagen flöt på bra och avslutades med ännu ett åskväder . Nu som jag skriver både åskar och blixtrar det som aldrig förr...... Hoppas barnen kan sova i oljudet... Och som om inte åskan skulle räcka så har grannens son fest, i ett partytält, ute. Ja dom låter. Försöker nog att överrösta varandra kan jag tro....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar