torsdag 2 juli 2009

Mysigt!

Stoppade Linnéa i säng och skickade sen i väg Jonatan på kalas hos grannpojken. Pysslade lite här hemma sen medans Linnéa sov.


Efter ca 1½ timme så hörde jag i babyvakten: Maammmaa, maammmaa, maammmaa.....


Det som mötte mig när jag kom upp på Linnéas rum var detta.



Var tvungen att springa ner och hämta kameran för att förgylla ögonblicket. 1:a gången hon ställt sig upp i sängen själv.... Skruttan!


Hon blir duktigare och duktigare för varje dag som går. Ålar som en tok. Krypställning är "no problema" nå mer. ställer sig mot mig så fort jag sätter mig på golvet. Tand nr 6 är på G. Det är så nära att chansen är stooor att den visar sig i morgon.....




Efter kalaset bar det av till lugnet för att bada lite. Malin och Alfred och div andra var redan där. Malin var så snäll och åkte rutchkana med Jonatan då jag passade Linnéa (och höll ett öga på en sovandes liten gosse). Var så snällt. Jonatan blev så glad.

Linnéa fick också bada. 3 ggr badade hon men tyckte nog att dom 29 graderna var liiite för kallt. Kramade mig och tyckte nog det var lite läskigt. Jonatan därimot är mer vild än tam i vattnet. Dyker och simmar under vattnet......

Har varit en härlig dag som resulterade i brända axlar.....på mig!

1 kommentar:

  1. Vilken gullgumma! Hon blir så stor så fort tycker jag.. Få ta och hälsa på er snart! Kram

    SvaraRadera