tisdag 30 juni 2009

1000 m

Efter att ha slappat vid sjön hela em så var det dags för mig att återigen packa badväskan.
Fast denna gången skulle jag i väg alldeles själv. Har inte gjort NÅGONTING på ca 18 månader men nu är det dags att ta tag i det. Så jag for till lugnet alldeles själv och brände av 1000m. Dom 1:a 150 var jobbiga men sen släppte det i kroppen. Härligt! Tog 34 min i dagsläget. Ok änå med tanke på att jag ju som sagt inte gjort någonting på 1½ år.

Ska försöka komma iväg 2-3 ggr i veckan nu. Hoppas det går vägen...


I går sa jag till Tony att det var konstigt att inga soleksem dykt upp på överarmarna som dom brukar. I dag kom dom som på beställning...... (uch och fy)

Dags att plocka disk.... Hadé

1 kommentar:

  1. Inge kul med soleksemen! man ska aldrig säga så där för det man säger händer otroligt snabbt efter det..
    Om du vill ha sällskap på 1000m så säg till jag hänger gärna på, bara jag blir av med min hosta. Förkylning el bara höskräp i lungorna??
    kram

    SvaraRadera