torsdag 2 september 2010

Kul med minus på vågen (men inte på kontot)

Var på ViktVäktarna i dag. Min 1:a vecka är härmed avklarad. Kan ju ärligt eränna att jag inte har räknat precis. Mer gått på känn och tänkt mig för ´+ att jag använt mitt gymkort några ggr under veckan. (ja, jag använde mina relativt nya och snudd på oanvända skor också). Resultatet blev -1,3 kg! Känns bra! From i morgon så blir det hårdkörning!

I morgon tror jag dessutom att min gigantiska me&i order kommer. (längtar) Tråkigt att den ska betalas också :-(

Trodde att det var den som kom idag, men chi fick jag. Det var "bara" nyheterna som släpps på torsdag. (vilket inte heller var fy skam, det var fint)

Nej nu får det vara dags för sängen efter närmare ett dygns jobb och obetydligt med sömn natten som var. I morgon väntar ÖF igen efter sommaruppehållet. Ska bli skojjigt!

Så, god natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar