onsdag 25 augusti 2010

Rensat och plockat!

I går så röjde jag Linnéas byrå, i dag Jonatans garderob. Blev ganska tomt faktiskt! Så nu kunde jag uppdatera min order lite extra för barnen måste ju ha kläder :-) . I vanliga fall kan jag ränna på stan och uppdatera barnens garderober med det mesta onödiga saker som sen inte används mer än ett par ggr. Sen köper jag några kläder från http://www.meani.se/ och det är dom jag använder. Den här gången blev det ganska mkt mer än jag brukar beställa , men med ett löfte från mig till mig , att jag inte ska ränna på stan och spontan handla.. (vilket jag är otroligt bra på i vanliga fall)
På listan nu står vinterskor, allväderstövlar och overaller. Det dyraste dvs....
Men dom sakerna hoppas jag kunna vänta med ett tag..... Och har jag riktigt tur så kan Linnéa ha samma som hon fick av sin moster förra vintern. Ska nog prova ! Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar