lördag 6 februari 2010

me&i

I dag har jag varit på ett efterlängtat me&i party hos min kära kusin. eftersom jag själv ska ha ett party om 1 månad så fick jag lov att hålla lite i pengarna. Vi hade en mkt trevlig dag (tack Malin) med trevliga människor, söta små tvillingtjejer och goda tekakor. Och självklart så var jag ju tvungen att köpa det jag spanat in sen kollektionen kom.. En kurbits bäbistunika med matchande mössa och strumbyxor. nya nationaldräkten?



Och sen blev det en "oplanerad" klänning som Linnéa valde. Hon blev alldeles till sig när hon såg "trafikstockningsklänningen" så då var jag ju tvungen att beställa den också.
Och nej, jonatan fick inget i dag. Han ska nämligen få välja själv när jag ska ha party.
Bilderna är från http://www.meandi.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar