lördag 5 september 2009

En "trådträff" i miniatyr

För mer än 1½ år sedan (januari -08) så startades en tråd på familjeliv. En tråd där tjejjer som var beräknade att få barn i september -08 kunde "träffas" och prata... Jag högg den direkt och har sedan dess varit fast i den. Vi har hunnit avverka några trådar genom åren som gått och vi är i stort sett samma tjejjer som fortfarande hänger där. Några anlände lite senare.

Många i min omgivning har nog börjat tröttna på att mina meningar ganska ofta börjar med: "En i tråden....." eller något liknande....

I tråden delar vi allt, och vi kan nog det mesta om varandra.......... Det känns som om vi vore gamla vänner allihopa...

När jag var i Gbg i augusti så passade jag på att träffa brudarna från Götet och deras underbart söta döttrar.. Så trevliga tjejjer. Kändes som jag känt dom hur länge som helst. Fast det var 1:a gånge vi träffades..... Vi hade trevligt och fikade,,,, Barnen kröp runt och grejjade, tog varandras saker, delade med sig och var så där söta som bara dom kan.....

Tack Kajsa, Alice, Sofia och Moa för en jätte trevlig em.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar