torsdag 17 september 2009

Ont, ont, oooooooont!

I går var jag mitt vanliga klumpiga jag. Vilket resulterade i att jag i dag sitter med foten högt med en vetekudde om... Och iprenmannen hjälper mig mot smärtan..

Jag har en tendens att stutta i mina fötter i ALLT. Oftast så gör det ont direkt efter och en liten stund till. Sen är det bra igen.
Inte denna gången. "sparkade" in vänster stortå o en tröskel och vek mig dubbel då det gjorde så ont.. Många fula miner blev det (men INGA fula ord) .

Så nu haltar jag fram med en blå stortå i stl X LARGE. Kan inte stödja, böjja, räta ut eller ta på den utan att jag snudd på skriker av smärta. Måste vara en rejäl stukning eller en spricka eller nåt. Har inte haft så ont sen jag bröt båtbenet för en hel del år sedan... (INGA förlossningar inräknade)

Så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar