tisdag 8 september 2009

Nya intressen...

Ja Linnéa har skaffat sig flera nya intressen..... (jag vet att mycket handlar om våran lilla prinsessa men det är för att det är i hennes liv det faktiskt händer saker...)

Hennes nya favvo grej är att promenera runt med min gamla emmaljunga dockvagn... Med min gamla docka i.. Så gå det kan hon... Även om hon är på tok för feg för att försöka utan stöd.... (även om dockvagnen ger minimalt med stöd...)

Hon har även kommit på hur roligt lekrummet är..... Står gör hon utan stöd. (även om det inte syns så tydligt på den här bilden) Får ta ett bättre kort...

Hon har en favourit sysselsättning i lekrummet som jag berättar när jag har förevigat det.. Hon är för söt min skrutta...


En till rolig sak är att stå över dammsugaren när jag dammsuger.. Det blåser varmluft där och det är tydligen mkt kul... Håret blåser åt alla håll, ögonen kisar och hon skrattar...

Och sen bara ett söting kort.... Och NEJ! Hon har INTE ätit zoogodiset... Det klarade jag så bra själv...





1 kommentar:

  1. Jätte härliga bilder och hon är verkligen en liten prinsessa!

    SvaraRadera