torsdag 17 september 2009

NEJ, jag har INTE fått en guldbiljett till globen....

I tisdags var tydligen en tjej från Falun med i IDOL. Hon hette komiskt nog Therese Persson och var så duktig att hon gick vidare till Stockholm.... Kul för henne...... Men inte för mig!

I går ringde dom från Falukuriren och undrade om jag var DEN Therese....? Nej sa jag vänligt. Tyvärr inte... Tyckte det var lite komiskt... (med tanke på att jag inte ens sett idol kvällen före)

På kvällen fick jag ett sms från en okänd beundrare..... Som inte heller sökte mig utan idol Therese...

I dag har dom ringt från Dalarnas Högskola 2 ggr och kollat om dom får göra en intervju med mig..... Och sen har 2 stinna tonårsgrabbar ringt och gratulerat och kollat om jag är singel...

När den sista ringde så tackade jag och sa att nej jag är inte singel. Sambo och 2 barns mor.... Får se HUR många till som ringer och tror att jag är någon som jag inte är... Hoppas det dör ut snart...

2 kommentarer: