söndag 12 december 2010

Dag 6, Min dag (gårdag)

Blev väckt av en liten tös, tidigt, tidigt..... Efter en natt med minimalt med sömn (pga en liten tjej som inte ville sova så mkt) så orkade jag verkligen inte ta mig ur sängen. Så för en gångs skull så låg jag kvar under det varma täcket. Tony som faktiskt hade sovit hela natten fick gå upp i stället.... SOVMORGON!



Sen var det frukost dags, och planering av dagen....Vilket resulterade i en tur till Calimero i sågmyra för att inhandla en inflyttningspresent till några kära vänner som byggt ett underbart hus och flyttat in i..



Väl i sågmyra så blev det även en snabbsväng in på lager157. Fika till dom små för att höjja blodsockret en aning.

Bilfärden gick sen vidare tillbaka till stan och McDonalds. Snabblunch innan vi for vidare för en snabbvisit hos svärföräldrarna..... Vidare till C & M på en fika och överlämning av present.

Mkt trevligt!

Sen hem i rekordfart och göra sig fin inför kvällens bravader... På schemat stod middag hos Lotta med bla Londonbesök. Lämnade barnen hos kära mor och far för övernattning.

Halkade till bussen i kylan och for in till stan (dvs Lotta)
Hade en underbart trevlig kväll där med god mat (saffransrisotto) och gott sällskap. Hann avhandla både det ena och det andra :-)
Senare kom även Tony och Björn dit och förgyllde våran tillvaro.
Närmare 01:00 så gick Tony, Björn och jag ner till Bishop och drack en öl i väntan på bussen. Trevligt det med. Sen blev det en försenad 02:10 buss till Hosjö som kördes av en fruktansvärt otrevlig man...
Promenad hem i kylan till ett barnfritt hus.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar