måndag 13 december 2010

Dag 7, Min bästa vän

När jag var liten. Mindre än 5 år, så hade jag en bästa vän. Sen flyttade vi. (har inte hörts av sen dess).
Då träffade jag min 2:a bästa vän. En vän som jag hållit ihop med sen dess. I ca 25 år. Stundtals lite mindre, stundtals lite mer. Vi har gått igenom det mesta tillsammans. Både glada och lite mindre glada stunder. Just nu umgås vi inte så jätte mkt. Men vi ringer varandra för att se att allt är ok.

I mitt liv finns en till bästa vän. Jag tror stenhårt på att man kan ha flera bästa vänner. Min andra vän har jag känt sen jag var ytte pytte liten. Vi umgicks som små, hade ett uppehåll på många år. Sen 2001 så började vi ses igen. Nu kan jag inte tänka mig ett liv utan henne. Hon finns där i vått och torrt. Inte bara för mig, utan för alla hon bryr sig om. Ibland kommer det dåliga samvetet över mig. Att jag inte tar mig så mkt tid för denna tjej (kvinna) som hon är värd. Jag skulle vilja ge henne allt och lite till för att visa henne hur mkt hon betyder för mig och min familj... ÄLSKAD VÄN, Du vet vem du är.....

Har även en till kamrat. Min livskamrat... Min älskade vän som finns där för mig även när jag inte "gjort mig förtjänt av det".......

Jag har inte så många vänner som jag umgås med. men dom jag har är dom BÄSTA!

1 kommentar:

  1. Jag är jätte glad att jag är en av dina vänner och jag är såå glad att du finns i mitt liv!
    Kramar i massor till dig

    SvaraRadera