måndag 6 december 2010

Utmaning....

Min kusin har börjat med ngt som heter 30 dagar.

Hon utmanar andra att hänga på...



Så att för att få liv i bloggen igen så gör det...Här kommer listan lång.


Dag 1, Presentera mig själv

Dag 2, Min 1:a kärlek

Dag 3, Mina föräldrar

Dag 4, det här åt jag i dag

Dag 5, vad är kärlek?

Dag 6, Min dag

Dag 7, Min bästa vän

Dag 8, Ett ögonblick

Dag 9, Min tro

Dag 10, det här hade jag på mig i dag.

Dag 11, Mina syskon

Dag 12, I min handväska

Dag 13, Den här veckan

Dag 14, VAD hade jag på mig i dag?

Dag 15, Mina drömmar

Dag 16, Min 1.a kyss

Dag 17, Mitt favorit minne

Dag 18, Min favorit födelsedag

Dag 19, Detta ångrar jag

Dag 20, Den här månaden

Dag 21, Ett annat ögonblick

Dag 22, Det här upprör mig

Dag 23, Det här får mig att må bättre

Dag 24, Det här får mig att gråta

Dag 25, En första

Dag 26, Mina rädslor

Dag 27, Min favoritplats

Dag 28, Det här saknar jag

Dag 29, Mina ambitioner

Dag 30, Ett sista ögonblick....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar