tisdag 31 mars 2009

Bullbak och trevligt besök.

Skjutsade Jonatan till dagmamman för att sedan åka och handla. Hem igen med en trött Linnéa som stoppades i vagnen. Därefter fick jag för mig att slänga i hop en bulldeg så jag stog med mjöl upp efter armarna när kompis/gudmor/kusinskusin/underbar människa L8 kom på besök. Hon hjälpte till med bullbaket innan hon sedan lagade lunch som vi åt. (ja jag vet. Inte helt snällt att låta gästerna slita när dom kommer på besök) Skyller på att jag ju faktiskt var tvungen att ta mig an Linnéa som precis vaknat.

Blev hälften med kanel och hälften vanilj bullar.. Skulle ta kort och visa upp mästerverken men det kom jag på när allt var instuvat i frysen. Får bli en annan gång...

Nu ligger Linnéa under babygymmet och snackar och Jonatan ser på Nickelodeon..Snart dags för sängen. För oss alla tror jag. För Linnéa sov ju inge bättre i natt trots en hel portion med gröt i går kväll.

1 kommentar:

  1. Tackar för den fina beskrivningen av mig!
    Jag kan intyga att bullarna smakade riktigt bra även om min insats var ganska minimal..
    Jag underhöll bagaren mest.. Baka är jag inte så bra på men jag kan prata.. *ler stort*
    Nu MÅSTE jag plugga.. Ses snart!! Kram

    SvaraRadera