måndag 30 mars 2009

Nu händer det grejjer!

Ja i dag har det äntligen hänt.

Dagen började med att Linnéa åt lite mer än en ½ portion med gröt + mosad banan. Ammade henne lite innan det bar av till valbo.
Till lunch åt hon nästan en hel lite burk + lite päron. Ammade henne lite på vägen hem från valbo. (på en p-plats efter vägen). Åt sen en hel liten burk till middag + päron. Var i väg på P&L med Jonatan. Ammade lite där. Sen åt hon en hel portion med gröt och päron. Ammade henne sen till sömns. Hoppas det håller i sig!!

1 kommentar:

  1. Hej! TACK för dina FINA kommentarer i min blogg! Jag blir förstås alldeles jättejätteglad! Du, jag gillar den där bongårdskollektionen jag med från Lindex. Känner att jag snart måste ta mig dit. Klämma, känna, köpa!

    Vad fin hon är din lilla Linnea! Ja, storebror också förstås. Jag gillade bilden på när han var lejon(?).

    Ha det gott!
    Kram från Carolina och Abbe

    SvaraRadera