fredag 20 mars 2009

Trevligt att besöka....





Klockan ca. 06:00 vaknade båda barnen i morse... Jag skyller på Tonys väckarklocka (mobilen) som väsnas just kl. 06:00.... Visserligen så sover ju Jonatan i sitt rum, men han hör den säkert ändå. Det är min teori. Tror kanske, eventuellt, inte att Tony håller med......
Måste ju ha något att skylla på, eller??
Pigga och glada var dom små, s-t trött var jag. Så trött att det sved i ögonen. Förstod INTE hur jag skulle kunna ta mig ur sängen. Men ingenting är omöjligt som Gunde säger,,,, Och nu sitter jag här kl 21:00 och hela dagen har passerat, utan att jag har somnat i nått hörn.. Skönt! Svider visserligen lika mkt i ögonen och jag har frågar mig många ggr; "vad gör jag uppe?" "Varför tar jag inte en tidig kväll?",,,, Men jag ska ju bara....... (som Alfons säger....)

Linnéa som var så pigg kl 06:00 var ännu tröttare än mig kl 08:20. Hon somnade då så trött (och sött) i vagnen och sov till (hör och häpna) 10:50.

Linnéas nya favourit.. (el. ny och ny.. En julklapp. Fast det är nu hon kommit på att den är rolig)


Så lugnt det blev. Hann med både att plocka ur diskmaskin, plocka i diskmaskin, diska för hand, sortera tvätt, tvätta tumla, sortera ren tvätt, steka plättar.....m.m innan hon sen vaknade och åt en ½ stor burk med köttfärsås & spagetti.... mums..

Sen bar det av till fam. T. Jonatan och Alfred härjade dagen lång. Blev lite fika på em också....(gott´gotti´gott´gott)



Busungar

Duktig tjej att sitta själv.. Linnéa och Alfred i A´s säng..

Linnéa i Alfreds knä...

Linnéa myser själv


Linnéa hann med att äta 2/3 av en liten burk till middag hos Malin. Det tar sig sakta men säkert....

Båda gosse barnen var lika trötta på slutet och buset blev lite väl stojjigt och hårdhänt.. Tyckte vi och kanske dom... Bäst att bryta medans dom båda stog på benen.


Trevligt som vanligt var det i alla fall. Alltid lika kul att träffa hela den familjen...

Tror dom tyckte att det var kul att vi kom..... Kanske även tyckte att det var ännu roligare när vi gick.....*ler*




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar