måndag 16 mars 2009

Plask &Lek

Och HUR ser jag ut egentligen?????
Misstag nr:1 Tvättade håret i går kväll och gick sen och la mig med fuktigt hår.
Misstag nr:2 När jag vaknade så var jag säker på att det var klippningen..
Såg ju inte klok ut när jag vaknade... (när trollmor har lagt de 11 små trollen och bundit fast dom i svansen......) Förstod VARFÖR jag tidigare haft långt "uppsättarvänligt" hår... Det var en kamp att få håret att se ok ut. Alltså inte ens bra ut. Bara ok....
Undra på ett ungefär HUR GALEN jag kommer att bli?

Men förutom håret så har det varit ännu en dag som passerat så gott som obemärkt. Föräldrarna åkte hem idag. (kör försiktigt). Tog en promenad till Spar extra med Linnéa i vagnen. Skönt att få lite luft i det härliga vädret.

Tony har agerat bilmekaniker (med sin far som åskådare) under dagen. Passade på att bjuda svärfar på lite lunch när han ändå var här.

På em var det återigen dags för plask och lek.... Jonatan var sååå duktig. Hoppade i stora bassängen utan raketer och "simmade" sen in till kanten med hjälp av simfröknarna. Tänk om han vore lika duktig på att höra vad vi och fröknarna säger också....

Dags för två små att sova....God natt!

1 kommentar:

  1. Ja visst är Jonatan jätte duktig. Som en fisk i vattnet och fiskar är ju mkt under vattnet..
    En söt och go fisk! Kram till er alla. Vi ses snart igen hoppas jag!!

    SvaraRadera