måndag 30 mars 2009

IKEA!!

Skjutsade Jonatan till dagmamman och sen bar det av till Valbo och IKEA! Jonatan föredrar att leka med barn så vi andra åkte själva. (Tony, Linnéa och jag) Lycka.... !

Tog först en tur inne i köpcentrat. Blev ett par joggingar till Jonatan med "spindelmannen"på. Köpte på känn, men dom verkar bli alldeles perfekta till våren. Tur. I annat fall kan jag LOVA att Jonatan sagt att han VISST KAN HA DOM... (mkt går med bara viljan)


Blev även ett bondgårds set (kläder ) till Linnéa. Är så häftiga och efter att ha sett Alfred ha dom på sig förra veckan så kunde jag inte låta bli...

Hittade mkt snyggt på kappahl också, men köpte inte det. Kan bli en tur till stan och inhandla det där i stället. Var sommarkläder och sådant har jag ju faktiskt inte köpt än...


Har även inhandlat ett par snygga shorts och t-shirt till Jonatan. (fast dom har han inte fått se än..) Han frågade förra veckan om bara tjejer kunde ha rosa kläder. Jag sa nej...Därav färgen! Blev även en sak till som ska få ligga i påskägget så den håller jag tyst om...


På IKEA blev det massor av smått och gott. Vi var duktiga och köpte inte ALLT som vi ville ha. Det som syns mest av det vi köpte är ett vitrinskåp att ha våra fina BODA NOVA glas i m.m Blev snyggt och passade mkt bra i vardagsrummet...

Var en trevlig dag med en duktig tjej, god mat och smaskigt fika..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar