fredag 27 mars 2009

Fynd...!!!

Jonatan och Tony åkte i väg på fm för att uträtta lite ärenden. När dom kom hem så hade Jonatan fyndat lite... Han var mkt stolt över den här....

Han sa att den var bra att ha gossedjur i... (han har ungefär 1 stor hund, 5 mindre hundar, 1 katt, 4 snuttetrasor m.m när han ska sova) Och den här var JÄTTE bra att ha dom i enligt honom. Snopet när vi upptäckte vad som egentligen låg där i....Men vad är nu detta????

Man kunde tydligen även ha små killar i den.... Jonatan satt i den HELA kvällen. Såg till och med på Barda och åt fredagsmys i den.... Den står nu parkerad brevid hans säng. Packad med lite sådant som kan vara bra att ha. Ett par gossedjur, 1 rör med pringles och en spargris......

1 kommentar:

  1. Jag hoppas inte han sett på SkrotNisse och vil efterapa Eremiten som reser till öknen... *rädd* Vill ju ha Jonte kvar här...
    Måste få göra dig besviken, de där bakseten finns ng inte kvar, hittade ett på rea och jag hade velat haft 2 så jag frågade, men det var det ssita de hade kvar... Hade såg gärna lagt ett i presentskåpet ju! :-(
    Ska ni åka och kika på skrot i morgon? Det ska mina herrar... Själv är jag fast i kassabandet. *iii*

    SvaraRadera