söndag 22 mars 2009

Tiger!!!!

Pigga barn var det i går morse här i Hosjöstrand. Linnéa slog upp sina blå redan kl 05:20. Började dagen med att byta en stooor blöja fullt med b...!

Trevliga morgonaktiviteter vi har. Bytte i mörkret för att sen försöka att söva damen igen. Gick inte. Kl 05:45 slog även sonen upp sina brun/gröna.... Och så var det full fart.... På dom, inte mig. Var ännu tröttare än i förrgår.



Gillade läget mer när Linnéa sov till 08:45, men jag tror nog att den tiden är förbi...


Var till svärmor och svärfar på ett litet besök på fm. Trevligt! Sen blev det en tur till McDonalds för ansiktsmålning..... Jonatan förvandlades från en liten (stor) kille till en TIGER. Grrrrrr......
Läskig!!!!!

Jag gjorde ett tappert försök till att sova i kapp ett par timmar på em. Men då passade telefonen på att ringa, Linnéa vaknade gång, på gång, spring i ytterdörren osv. Sova? Det får jag nog göra när barnen flyttat hemifrån...

Tröstade mig med en stor påse godis och film på vällen. (27 dresses) Helt ok film för en sådan som gillar romantiska komedier. (som mig :-) )
Men jag hörde allt lite skratt från Tony också....

1 kommentar:

  1. jag känner igen mig i det du säger att man är trött på morgen.. mina underbara barn har inte sovit en minut efter 06.30 den senaste månaden...

    SvaraRadera