torsdag 5 mars 2009










I går kom papperet från Libero. Dags att hämta ut up&go paketet på Lindex. Trevligt! Ännu en anledning att åka in en sväng till stan.




När jag endå var på stan inhandlade jag en ny mössa till tjejen.... Bara 49.50.




(en likadan på POP kostar 125:-) Så nu tjänade jag 75:-.... (som Emil i Lönnebergas pappa Anton Svensson skulle ha sagt)..


Inne på kappahl fyndade jag även en overall som Linnéa kan ha nästa år. Hoppas jag. Bara 199:- (ordinarie pris 499:-)




I dag när jag satt och ammade Linnéa i soffan så kom Jonatan in och ville ha hjälp att sätta på vantar. Under tiden jag hjälpte honom så kläckte han ur sig: Mamma, varför har du så stor mage? Du har ju ingen bäbis i magen. Hon ligger ju och äter...



Ja, nu är det dags att försöka få bort gravkilona. Eller nu... Väntar nog till det är färdigt ammat. Men då är det dags.


Nu ska jag gå och lägga mig.. Barnen sover och sambon väntas inte hem förns om ett par timmar. Försöka sova ikapp några timmar. Sömn är en bristvara nu för tiden. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar