onsdag 11 mars 2009

Ja må JAG leva.....

Jaha, då var det dags igen. Ett år till har passerat. Tony och Jonatan kom och sjöng för mig i morse med rosor och present. En jätte bra present. Bokad klippning och sminkning på fredag. Har inte klippt mig sen i maj-08, så det är välbehövligt. Tackar och bockar ödmjukast.



´Jag gillar inte riktigt bäbisrosa. Sån där sockersöt rosa som gör att bäbisar ser ut som små gräddbakelser. Så hur kommer det sig att jag inhandlat denna åt Linnéa ?




Vet inte, men söt blev hon i den i alla fall. Får nog ändra mig lite och konstatera att jag ibland gillar sockersött..... Fick matchande mockasiner till som gör det hela ÄNNU sötare. (Lite för stora men vad gör det när hon inte kan gå...)


Återigen visade syskona bus sin kärlek till varandra. Kan man få en bättre start på sin födelsedag än 2 små älsklingar som är så goa med varandra..





Klant bild. Jag var tydligen tvungen att ha ett finger med i spelet. :-)

2 kommentarer:

  1. Grattis, grattis! :-) Hoppas mitt lilla kort kommit fram!

    SvaraRadera