fredag 6 mars 2009

Tråkigt väder och glass med jordgubbar...

Tänderna är framme sen ett tag och borstningen är i full gång....




Tråkigt tö väder idag. Hade inte lust med nåt. Gnölig tjej som varit knölig i magen....(nedrans semper banangröt).....Dags att övergå till mild havregröt igen. Då funkade maskineriet som det skulle.






Frågade Jonatan VAD vi skulle hitta på en dag som denna...



"Jag vill åka till farmor" blev svaret. Så sagt och gjort, på em åkte vi till farmor och farfar och hälsade på. Mumsade glass och jordgubbar. Linnéa gjorde sitt bästa för att roffa åt sig Jonatans tallrik. Men icke sa nicke... Lite för liten för det än....



Även om hon närmar sig 6 månader med stormsteg...






När vi åkte hem hade tösen sin röda fina nya fleece overall på sig... När jag såg henne i stolen så slog det mig att det snart är dags att byta till stol nr 2..



Blir nästan rädd när jag tänker på hur fort tiden går..






Hur gör man för att stanna tiden lite?

1 kommentar:

  1. Har du läst Fk idag? Kika in på min blogg ang barngrötarna!

    SvaraRadera