lördag 7 mars 2009

Rekord natt!






En sådan natt som föregående var, tackar jag gladeligen JA till flera ggr. Linnéa somnade kl 20:15 i går och sov till 03:20 (7 timmar :-() ) Flyttade över till våran säng och åt, joddlade en stund för att sedan sova till 07:15... Helt ok... Frågan lyder väll bara varför jag är så trött idag.... (kanske för att jag inte gick och la mig 20:15??) Eller så kände kroppen att det faktiskt var ganska skönt att få sova...... Kan hända att hon sov så bra i natt för att hon bara sov 3 x 20 min under gårdagen....


Skönt var det då i alla fall!




Utsövda (?) och glada så begav vi oss till stångtjärn för att pimpla. (Dvs grilla korv). Eller ja, Tony och Jonatan pimplade medans jag skötte elden.



Ville inte traska runt på isen eftersom jag började utflykten med att trampa igenom dubbel isen och bli plaskblöt om foten. Undra om det finns allväderstövlar för vuxna. Ett par sådana skulle jag vilja ha i sådana fall. 0 fiskar och 2 korvar senare var det dags att bege sig. Blev en tur till svärmor och svärfar och tiggde kaffe innan hemfärd...Linnéa invigde sin nya BAMSE dress från Lotta i dag. Så fin så fin...Sitter så bra fast det är stl: 74

2 kommentarer:

  1. Men ni vet väl att det ej finns fisk i Stångtjärn? ;-)Har varit på 10-tal friluftsdagar där och vi har aldrig ens sett skymten av en firre där!! ;-) :-D

    SvaraRadera
  2. Vad fin dressen blev på. Kul!
    Vi ses imån på plasket! kram

    SvaraRadera